Upravljanje zgradom

Poslovi upravljanja zgradom mogu se podeliti u tri grupe:

  • Administrativni
  • Finansijski
  • Tehnički
  • Administrativni poslovi

  • osnivanje stambene zajednice (ukoliko nije osnovana),
  • izrada pečata,
  • pribavljanje PIB-a i matičnog broja stambene zajednice
  • otvaranje tekućeg računa u poslovnoj banci
  • zastupanje i predstavljanje stambene zajednice
  • upis stambene zajednice u Registar stambenih zajednica
  • podnošenje prijave za registraciju Pravila vlasnika
  • popis posebnih, zajedničkih i samostalnih delova i njihovo označavanje,
  • uspostavljanje i vođenje evidencije o vlasnicima posebnih delova, i licima kojima su zajednički ili posebni delovi izdati u zakup, izvršava odluke stambene zajednice,
  • priprema i zaključivanje ugovora za održavanje higijene, lifta i dr, nadzor nad radom osoblja (domar, čistačica i dr),
  • informisanje stanara i sačinjavanje izveštaja
  • Finansijski poslovi

  • raspolaganje sredstvima sa tekućeg računa stambene zajednice, a na osnovu odluke skupštine stambene zajednice
  • vođenje evidencije o prihodima i rashodima stambene zajednice
  • priprema budžeta i njegovog raspoređivanja po stavkama
  • naplata dogovorenog iznosa za upravljanje i održavanje stambene zgrade
  • priprema, štampa i dostavljanje uplatnica stanarima zgrade u poštanske sandučiće
  • prinudna naplata potraživanja stambene zajednice
  • Tehnički poslovi

  • realizaciju godišnjeg programa održavanja
  • organizaciju radova na tekućem i investicionom održavanju,
  • organizacija radova na hitnim intervencijama,
  • briga o kućnom redu,
  • podrška svim zajedničkim aktivnostima stanara stambene zajednice
  • obnovu i unapređenje kvaliteta imovine stambene zajednice.
  • Objedinjena naplata

    Sistem objedinjene naplate omogućava brzu, racionalnu i ekonomičnu obradu podataka i naplatu svih usluga (upravnik, čišćenje zgrade, održavanje lifta, rezervni fond…) putem jedne uplatnice.

    Glavne prednosti objedinjene naplate:
  • sve usluge na jednom računu
  • plaćanje na jednom mestu
  • manji troškovi platnog prometa
  • transparentnost računa (on-line pristup prihodima i rashodima stambene zajednice i elektronska dostava računa)
    • Borska 26V, 11000 Beograd
      011 / 45-01-530
      011 / 45-01-533
      office@vasupravnik011.rs
      2021 © NKBEO-UNITY DOO - Sva prava zadržana
      Top envelopephone-handsetmap-marker